Saturday, November 1, 2008

London - Singapur - Sydney - Auckland

Viimased paevad enne soitu olid paris arevad, tekkis igasuguseid motteid ja kahtlusi, aga otsus oli tehtud ja umber moelda enam ei saanud ja nii see siis algas.
Esimene peatus oli London, mis tundus isegi Tallinnaga vorreldes jubedalt kylm. Esimesel ohtul ei viitsinud midagi teha, jargmisel paeval sai aga umbes 6 tunniga koik kohustuslikud asjad vaadatud. Siis ytlesime Androle, kes meid majutas, head aega ja laksime edasi. Mingit Super-erilist muljet London tegelikult ei jatnud aga vahemalt sai seal ka kaidud. Edasi oli meid ootamas 22-tunnine lennusoit teisele poole maailma.
Yks peatus oli ka Singapuris, kus sai korraks lennukist valja "varsket ohku hingama", mida aga polnud, oli varske ohk, selle asemel oli mingi niiske ja palav ollus... Jallegi ei mingit erilist muljet.
Enne Sydneysse joudmist oli mure, et kas meid seal yldse maale lastakse, aga parast korduvaid turvakontrolle ja ankeetide taitmist sai lopuks Austraalia pinnale astuda. See oli koht mille kohta ei osanud eelnevalt midagi erilist arvata - ooperiteater ja Harbour Bridge, sellega mu teadmised ka piirdusid. Ent kohale joudes tabas mind suur yllatus, tuli valja, et olin sattunud voibolla, et maailma ilusaimasse linna... Raske on kirjeldada, milline see oli - korghooned ja vanad linnaosad korvuti, nende vahel palmid jne. Super! Kahjuks oli seal aega vaga vahe, koigest 9 h ja 45 min, aga elamus missugune.
Parast Sydneys olemist hakkas ka ajavahe tunda andma, Aucklandi lendu oodates muutus koik ymbritsev yhtlaseks kuminaks ja arusaamine asjadest oli minimaalne (nagu esmaspaevane koolipaev). Lopuks saime aga lennuki peale ja 3-tunnine lend sai oige kiiresti labi - olime kohal, Aucklandis, Uus-Meremaal. Siinsest vargist ei viitsi kirjutada, kyll aga voib mainida, et sai ujumas kaia ning moned kohad on paikesest valusad. Kia Ora!

2 comments:

Ann. said...

Lõpuks ometi! :D
..ja oi kui kade ma olen.. meil oli täna öösel näiteks öökülm ^^ aga ei, mkmm, mina ei kurda, neip..ei.
Aga sa jätka samas vaimus, mina ootan juba järgmist postitust igatahes :). Kalli
ja
Kia Ora! ;)

liina said...

mina ootan ka järgimisi postitusi mis uus-meremaad ka juba põhjalikumalt hõlmavad, ja Teie tegemisi;)
ega jah, mis meil siin ikka kurta, Kristjan ja Risto käivad meres ujumas, meie käime poes ostame talve kasukaid :D:D vaffa ju :D ma olen kindel et Kristjan on meie peale kade hoopis :D
aga jah, lodan et Teil on seal tore:P tervita Ristot ka :)
kallllid!!